ESEMÉNYNAPTÁR

A koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel a Tamási Polgármesteri Hivatal rendkívüli munka-és ügyfélfogadási rendje 2020. november 11. napjától határozatlan időre az alábbiak szerint alakul:

Munkarend:
A Polgármesteri Hivatal egyes szervezeti egységei a hét minden napján az alábbi időpontokban érhetőek el kizárólag telefonon, illetve emailen:

Hétfő: 8:00 – 18:00
Kedd-csütörtök: 8:00 – 16:30
Péntek: 8:00 – 12:00

Telefonközpont 74/570-800


Titkársági Iroda:


Jegyzői titkárság (egyben Forró drót, amelyen a koronavírus-járvány miatti veszélyhelyzettel kapcsolatos, szociális központ által nyújtott ellátásokon kívüli igényeket, jelzéseket fogadjuk)
20/217-9705

tampolgh@tamasi.hu
Polgármesteri titkárság
74/570-808

titkarno@tamasi.hu
Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek
20/953-9135


Hatósági Iroda


Igazgatási Csoport
hatosagiirodavezeto@tamasi.hu

Anyakönyv, hagyaték, kereskedelem
20/352-0798
Települési támogatás, szociális ügyek, termőfölddel kapcsolatos kifüggesztések
20/352-9571


Műszaki Hatósági Csoport
20/400-5744

lehr.peter@tamasi.hu


Adócsoport
20/352-6961
tamasiado@tamasi.hu
30/276-7023


Városfejlesztési-és Városüzemeltetési Iroda
uzemeltetes@tamasi.hu

Kérjük elsősorban a központi telefonszámot keressék fel: 74/570-800
Ügyeleti telefonszám, kizárólag sürgős esetekben: 20/352-8467


Pénzügyi Iroda
20/352-3610

E-ügyintézésre továbbra is mód van a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap portálon keresztül vagy  e-Papír útján!

Ügyfélfogadási rend:

Hétfőn 8:00-18:00, csütörtökön 8:00-16:30 óra között a következő módon:
A hivatal portáján valamennyi kérelem, beadvány leadható, amelyre kérjük megadni az ügyfél gyors elérhetőségét (telefonszám, email cím), amelyen a további ügyintézés érdekében a kapcsolat tartható.

Közétkeztetési térítési díj fizetésére kérjük elsősorban az átutalást vagy a bankkártyás fizetési módot válasszák, illetve készpénzes fizetési szándékukat ügyfélfogadási időben jelezzék a portán!

ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐN KÍVÜL A HIVATAL ZÁRVA TART!

Kérjük tisztelt Ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint elektronikusan vagy telefonon keressenek bennünket!

A Hivatalba történő belépéskor, az ügyfelek részére nyitva álló területen mindenkinek kötelező a maszk (orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk) oly módon történő használata, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítővel történő kézfertőtlenítés. Munkatársaink hőmérséklet ellenőrzést is végeznek

Megértésüket köszönjük!

Gulyásné dr. Könye Katalin
Tamási Város Jegyzője
Tamási Polgármesteri Hivatal


EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREINK
Facebook
Twitter @Tamasivaros Tweetjei